søndag den 27. november 2011

Ikke spor kreativt over den........

Ja.. hentyder til vores advents "krans"........   Går bestemt ikke meget op i det... Og glemmer som regl altid at få tændt lysene... Men de sidste par år har jeg lavet den på et fad, og så med fyrfadslys stager.. og ja...


Så kan jeg ikke nære mig for at tænde alle 4 lys.............

Den eneste regl jeg har for vores "krans" er at .. Jeg bruger de samme stager og fad hvert år, og kogle nisserne skal være på.

I år er det så en snefnugs ruller og sølvperlekæde begge fra IKEA og så 4 af de små hæklede flette julehjerter.

2 kommentarer:

  1. Den er rigtig sød og fin. Dejlig anderledes.

    SvarSlet
  2. Hej - Og ja anderledes er den... hihihi Men er faktisk ved at være helt glad for den nu...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet