onsdag den 18. april 2012

En lille flad pung

I dag fik jeg jo alt det dejlige stof som jeg havde bestilt..........

Og nu ville jeg så godt prøve at øve i at sy lynlås i noget andet end i sy boksene ..

Det ville og blev ikke rigtig sådan som jeg ville....... Men .. den kan da bruges ...


 Fik heller ikke lagt firkanterne helt lige ud for syningerne..  Men.. var doven og gad ikke finde stryge jernet frem....... På den anden side er der andre farver af det nye stof, fik bare ikke taget et billede af den side.......

NU vil jeg hækle videre på babytæppet... Snart er der kun tilbage at sy ender ind.........................

Og at vente på at babyen bliver født.... Men hun må godt bliver inde i sin mor lidt endnu..

Skal også lige have syet en lille taske.. I det nye pink stof ......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar