fredag den 24. august 2012

Endnu en lille pung....

Næsten magen til den anden lille lilla pung , jeg syede i weekenden.....

Denne er sendt afsted til en anden blogger.........

Hun er glad for at tage natur og dyre billeder, så hun skulle da klart have et lynlås vedhæng med en lille fugl på.

Skal se om jeg kan få syet et par bokse til mig selv i dag........ Har fået givet alle de større af dem jeg havde på lager væk.. Så mangler ,. bla et til at have mine lynlåse i meter mål og et mindre til at have gliderene til i ...

Synes det er en fed opfindelse .. At man bare kan klippe lige den str lynlås af som man skal bruge og så selv sætte glider på. Stor tak til min danse veninde Rita der fortalte at det fandtes... Det var jo faktisk også hende der fik skubbet mig ud over kanten.. Så jeg fik taget mig sammen.. og lært at få syet den slags "skidt" i...

Det næste jeg skal have lært mig.. er at finde ud af at lave knap hul´s huller på den rigtig måde..  VED at min fansy maskine kan det...... Jeg har.. bare ikke sat mig ind i det.........


Ingen kommentarer:

Send en kommentar