onsdag den 12. september 2012

Skulle lige have lidt mere..

Lynlås i meter mål hos Hanne... og faldt for fristelsen og købte en lykke pose med stof.......


Synes det var en rigtig fin lykkepose, og stofstykkerne havde fine str og jeg har klippet i noget af det og skal have lavet et par små punge.........

Jeg kan godt lide at have en masse forskelligt stof....... Men gider ikke at skulle købe halve eller hele meter... For jeg får ikke brugt ret meget af det samme stof.........

Der er noget af stoffet som jeg vil kalde jule stoffer og det passer rigtig fint for jeg bestilte også nogle mønstre  
med jule patchwork...... Som jeg skal se om jeg kan finde ud af,... tror dog ikke at jeg gider sy det i hånden... Så.. det kommer i maskinen..............

4 kommentarer:

  1. Hej Marianne
    He he... det er så hyggeligt med dine lynlåse. Fantastiske stoffer.
    Håber snart kreativiteten kommer til mig igen.
    God aften.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Hejjj ja....... må bare ikke løbe tør for lynlåse nu.......... :-D Ja synes det var fede stoffer :-)

    Det gør den.. lige pludselig... Jeg har mange ting jeg gerne vil lave.. Men arb tager al min fri tid lige nu...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. hej
    Dejligt at du kan bruge den lykkepose...
    glæder mig til at se hvad du får tryllet frem !!
    Hilsen Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tak Hanne.. Det var som om du kunne mærke hvad jeg skulle bruge :-)

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet