fredag den 21. december 2012

Jul jul jul, og ...

Ja.. har ikke rigtig nået hverken at blogge eller læse blogs................. Det er lidt af en hektisk december........

Men... jeg får strikket lidt hver aften.. Så er snart ved at nå der til på mine kommende sokker... hvor jeg skal spændehjælmen og.. så prøve at gøre det som I siger jeg skal........ med den hæl !

Det MÅ kunne læres og jeg VIL såååååååå gerne.........

Ellers har jeg fået bagt en del Julesmåkager.. Sidst var det Brunkager


Og... ja så har jeg også kastet mig ud i at lave en Rullepølse... Og den blev god.. Mums hvor det bare smager meget bedre end dem man køber, og det var faktisk slet ikke svært.

Nu vil jeg strikke lidt mere........

6 kommentarer:

  1. Er helt enig sådan en hjemmelavet rullepølse smager bare bedre og lækker ser den ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, smager så godt... Og så var det ikke engang svært at lave...

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  2. Rullepølsen og julekagerne ser meget lækre ud.
    Jeg håber hælen må lykkes for dig. God jul

    SvarSlet
  3. Tak, den hæl har bare at blive god :-)

    Ønsker dig en glædelig Jul

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Ser super lækkert ud.
    Glædelig jul :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Isa, og det samme til dig

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet