søndag den 8. juni 2014

Taske med flere rum og lynlåse

På instergram har jeg set en masse søde små tasker med flere rum og lynlåslommer. Mønstret går under navnet #sewtogetherbag .
Det ville jeg så købe i morges men siden ville ikke acceptere mit visakort..

Havde syet lidt rester sammen
Vejret var heller ikke lige så sol agtigt som ønsket..

Så efter at have vasket loft gardiner til den over dækkede terasse, gik jeg i gang...

Kiggede på billeder... Synes de fleste så lidt små ud.. Jeg ville gerne have et, der vitterlig kan være det hele i..

Har brugt slidte retostoffer, hvis nu jeg havde været sikker på det ville blive godt, havde jeg nok strøget lidt visseline på. Så det var lidt stivere...

Men er ok tilfreds men mit første forsøg.
Fik så også brugt den fine blonde lynlås købt hos Hannes patchwork.

Inden i har jeg brugt lynlåse købt i metermål også hos Hanne.

Nu er det rart at have en taske der både kan indholde stof stykker, papstykker, tråd , nåletråder , nåle .

Mon ikke jeg også prøver at sy et lidt mindre ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar