torsdag den 18. september 2014

Syr, hækler og bager...

Gør alt hvad jeg kan for at få gang i hoved og krop efter operationen 1/9.

Det går meget bedre og fremad, det er stadig møg hårdt at gå.. Det gør ondt bag navlen.. Efter kort tid, men jeg kan mere og mere..

Har fået syet 10 julehjerter færdige og pakket dem i celofanposer.
Har fået syet en lille taske/pung
I i dag fik den lidt mere pynt
Har syet en lidt større i samme model, men den er lidt en hemlighed, da den skal gives som gave..
Men kan vise lidt...

Pga min dumme arm og hånd der aldrig bliver god igen, bliver jeg helt vildt glad når det lykkes at finde noget der kan hjælpe mig til at gøre ting selv.

Lige nu har vi rigtig mange nødder i haven, og de er bare så gode lige nu, så jeg har været rigtig øv over ikke at kunne knække dem selv.

Men det kan jeg nu 
Har nemlig fået denne her Cone Cracker fra Drosselmeyer. Den er så genial, jeg kan bruge den med venstre uden problemer.  Den kan selvfølgelig også bruges i højre hånd.. Hvis man har en der dur..

Får også bagt brød 
Der er det min bage form fra Lekue der er min store hjælper - så skønt at kunne noget uden at skulle bede om hjælp.
Har skrevet på kagebloggen om hvordan osv..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar