mandag den 3. august 2015

Så er det hækle sammen tid - 96 lapper

Lægger lapperne ud så de ligger som jeg vil have dem. Pakker dem så i pakker med 8 i den række følge de skal hækles sammen.
 
Mange har spurgt .. Hvor mange lapper skal man bruge til et tæppe ?
 
Altså det vælger man jo helst selv efter hvilke str. man vil have sit tæppe og så alt efter hvor store ens lapper er.
 
De lapper jeg normalt laver er en omgang større end disse, men synes stadig at det er en ok str.
 
Så 96 stk er hvad jeg vælger... Det er jo heller ikke så mange for det er jo under 100 stk :-)

2 kommentarer:

  1. Wow... er vildt imponeret over, hvor meget du får både hæklet og syet. Du har inspireret mig til at blive færdig med, det som er blevet mit evighedsprojekt, et hæklet tæppe, som har været undervejs i over fire år.

    SvarSlet
  2. Hej Irene

    Det er da dejligt hvis du kan få lavet din ufo færdig :-) Selv er jeg begyndt at sætte regler for mig selv... feks at jeg ikke må begynde på noget nyt før jeg er færdig med det jeg har gang i... SÅ jeg ikke bliver ved med at have en masse ting liggende som aldrig bliver færdig med, og det er faktisk rigtig rart for sikke mange ting jeg pludselig har som er lavet færdige...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet