torsdag den 27. juli 2017

3 kjoler mere..

Havde ferie i sidste uge.. 

Fik syet 2 kjoler til min ældste veninde 
Den ene med korte ærmer og den anden med lidt længere.

Jeg føler det er meget grænseoverskridende at skulle sy noget andre skal gå med . Men da hun også er overvægtig, så ville jeg gerne sy et par kjoler til hende . Så fik jeg prøvet at lave et mønster ud fra hendes mål.

En anden veninde fik mig overtalt til også at sy en til hende , vi er nogenlunde samme str , så der skulle kun ændres lidt på det mønstre jeg bruger til mig selv , så det var lidt nemmere.
Er tilbage på arbejde og nogle travle uger ligger foran mig. 
Men fik købt nyt kjole stof i onsdags, som jeg håber på kan komme igennem maskinen i weekenden.. Selvom jeg burde male vinduerni drivhuset..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar