torsdag den 19. januar 2012

Brødpose eller....

Et eller andet skulle dagen bruges til.. Så har bla. siddet og forsøgt mig med at sy brødposer.


Den mindste er der det der stryge dims i.. og det er der så ikke i den større, men.. Synes det bliver bedst, med det i.........

Jeg har jo så tænkt mig at de skal bruges til brød........ Luggi synes dog at de var fine og vil gerne have et par stykker i brune til hendes små ting på værelset... Så det er vist opgaven til i morgen.......

Nu skal der ryddes op !

2 kommentarer:

  1. De er altså rigtig flotte; de ligner jo noget fint og dyrt... ;o) Og så er de jo anvendelige til mange ting; jeg ku' lige forestille mig at lave nogle til badeværelset, hvor man altid har alverdens mærkelige ting der ligger og roder... ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Britta ,blev underlig nok også selv tilfreds med dem, og så er de mega nemme at lave, lige noget der passer min tålmodighed :-) Lige nu er der hæklede besselapper i den store, og mobil etuier i den lille... Så joo de kan bruges til andet end brød..

      Sy du ikke også ? Eller er du mere kun til strik ?

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet