lørdag den 21. januar 2012

En ny for mig.. besse lap ..

I går tror jeg det var... Så jeg en for mig ny slags besselap, nemlig en blomst, synes den var smuk.

Har så lige nu hæklet en efter Det her mønster hos heidi bears creative Bloggen hvor jeg så den på, og hvor jeg spurgte efter opskriften, kan jeg så ikke finde igen.. Ihhh undskyld.. Men er meget glad for du gav mig linket.


Mit første forsøg ser sådan ud :


Tror godt jeg kunne gå hen og blive rigtig glad for, den lap..........................

4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Jeg er helt solgt i den. Sidder faktisk og hækler et fint baby tæpper med alm firkanter... Fortryder lidt at jeg ikke fik din ide og lavede dem sådan. Så fint :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Vibeke , ja, sådan har jeg det også med dem, synes bare de er sååååå fine ! Og faktisk ret hurtige at lave, fik hæklet en del i går aftes , dog med en "ring" mere på !

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  2. Jeg har hæklet tasker i de lapper , de er vist på min blog, meget sjovt at lave :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej , ja det tror jeg faktisk at jeg har set, måske det kan nåes på et tidspunkt, synes jeg har vildt meget jeg gerne vil.. :-)

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet