lørdag den 10. marts 2012

Etui til strikke pinde..

Så fik jeg syet et etui til strikke pinde... Det skulle passe sammen med det etui til rundpinde jeg syede den anden dag...


Har ikke prøvet det før, fik lidt ide HER FRA men har ikke gjort det helt på samme måde... Etuiet til rundpinde er Filihunkats mønster jeg har bare lavet den aller forreste lomme dobbelt, så man kan have feks hækle nåle i også ...

Lukket ...


Har lavet et bånd så strikke pindene kan rulles sammen.. Og på hækle etuiet en tyk elastik med blonde på.

Alt det her med at sy er stadig ret så nyt for mig, men synes det er hyggeligt, selvom der bliver bandet en del...

2 kommentarer:

  1. Det er smukt, dejlige farver og super at kunne holde orden i strikkepindene :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja.. jeg er jo selv vild med de farver.. Så håber at hende der skal have dem også bliver glad.... Er i gang med at sy et sengetæppe i det stof, sammen med andre farver også...

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet