lørdag den 17. marts 2012

Kampen med lynlåsen................

I dag skulle det være............. Jeg skulle se det dumme monster , kaldet lynlås dybt i øjnene !!!

Havde set, denne her .... Og tænkte at det vel var ok at starte med....


Men ville jo rigtig gerne lave sådan en "syboks" som jeg har set hos stort set alle kreabloggere... Så i går aftes gik jagten ind på et mønster.. Og alle linker faktisk her til all momas quilt ....

Og ja, fatter sgu ikke den vejledning........ Men efter... en del bande ord er der kommet denne ud af det...

 Og et kik så man kan se at lynlåsen KAN åbnes...


Ville egentlig nok have bedst af, at forsøge at lave et til , NU.. Men tiden er løbet fra mig, der skal laves mad.. Fruen kommer hjem om snart ....

8 kommentarer:

  1. Jeg kan også godt bruge store gloser, når jeg skal sy lynlås i noget. For mit vedkommen, skal man give sig god tid til lynlåsen, for så opnår jeg et tilfreds resultat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt jeg ikke er den eneste.. Men ja. det er nok fordi man skal give det.. tid.. og tålmodighed.. Men jeg ejer ikke så meget som et drys af det...... :-)

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  2. Du er da rigtig go´ til lynlåse. Din Box er superfin.
    Kh hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Nejjjj lige knapt, men er glad for den sidder fast OG både kan åbne og lukke :-)

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  3. Du er altså rigtig god til det med lynlåse - jeg har endnu aldrig turdet give mig i kast med så avancerede sy-projekter - og din syboks er bare blevet super fin (er en lille smule jaloux ;o) )
    Kh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg det jo også.. Der er bare SÅÅÅÅÅ mange fine ting der bliver syet.. Men der er altid lynlåse i !!! Vil SÅÅÅÅÅ gerne kunne sy fine ting.. Men let synes jeg altså ikke det er ... Men jeg VIL lære det.. Og så er der nok kun at blive ved.....

      Er glad for at jeg har fundet et sted hvor lynlås købes i meter mål og ikke koster så meget... Det tager mig bare .. 100 år at få sat glideren på.. Men.. på kommer de da :-)

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  4. Jeg synes din syboks ser rigtig fin ud, og super den kan åbnes og lukkes, SMILER.
    Ja, nogen gange er det en fordel, at lave flere, hvis man skal ha helt styr på projekterne.
    Men kender godt det med tiden der bliver "væk"

    God søndag til dig og dine

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker.. ja.. synes lige jeg blev NØD til at vise at .. lynlåsen kunne det den burde :-) hihihi

      Mange tak og i lige måde

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet