fredag den 27. juli 2012

Så skal der hækles lapper sammen......

Datteren har de sidste 2 dage syet ender ind på alle lapperne........ Har ikke talt dem , men hun siger der er MANGE.....

 Da vejret jo har været super dejligt har vi siddet ude på terrassen.. dog under parsolens dejlige skygge...

I dag er de så stablet i små bunker...


Og jeg er gået i gang med at hækle dem sammen....... Skal selvfølgelig have hæklet flere af de små..

 Men nu havde jeg bare ikke tålmodighed til at vente længere......... Jeg VILLE se om min ide holder eller hvad...

Og det ser ud til det..........


Datteren har bestemt at det skal være 6 runde lapper bredt........... Ved endnu ikke om der skal laves små blomster der skal være i hver lille bue rundt om tæppet....... Det må komme an på.. hvad jeg gider...... Eller om der bare skal hækles rundt om hele tæppet et par gange i de forskellige farver lige som jeg plejer... ??

Vi får se.......... Skal lige have lidt frokost...... Og så må parsolen op igen og jeg må hækle mere sammen...

8 kommentarer:

  1. Ser super godt ud :o)
    Ha`en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Øj ja der er mange. Rigtig fine farver. Kan godt forstå du ikke kunne vente.

    SvarSlet
  3. Jeg er nu løbet "tør" for de små blomster.. SÅ må igang med at hækle flere....... Tror det bliver et fint tæppe, meget tøset.....

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. sikke en masse skønne lapper du har fået lavet, det bliver rigtig fint dit tæppe.

    SvarSlet
  5. Hold da op, hvor bliver det smukt.

    SvarSlet