fredag den 6. juli 2012

Vandtæt taske.. eller.....

Synes godt nok at arbejde har taget meget af min fri tid den her uge..... Men jeg har dog nået at få syet denne... taske.. dims....

Den skulle meget gerne være vandtæt.......


Afslutningen i enderne ved lynlåsen har jeg måtte sy i hånden.. Kunne simpelthen ikke få det i symaskinen.. 

Der er klar voksdug , stof firkanter der er syet sammen, sådan noget tyndt pladevat og så hvidt voksdug ... Så lidt mange lag... og nogen af dem ret så stive....


Inden i er den en lomme med lynlås og bag ved den en lomme ...

Synes det har været noget gøje møg at arbejde med, men det var jo også første gang.. så .. Er frisk på at prøve igen.. Vil gerne have syet en makeup taske til mig selv med muffins på...........

2 kommentarer:

  1. Wauv - hvor er den blevet god.
    Smart med en vandtæt taske.
    Kh hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. En danse veninde efterlyste en taske til både mobil og kamara, til at tage med til poolen , så de ikke blev våde....... Og ja.. nu håber jeg at den virker efter hensigten.........

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet