torsdag den 27. oktober 2011

Hæklet flettet julehjerter

Dem skal der vist laves flere af...


Fik dette billede pr mms i morges med 3 små hæklet flette julehjerter , med teksten : 
Hvad med dem her ? Har fået dem , så har ingen opskrift.


Jeg googlede så... Men fandt ikke nogen der ligende... Og ja så var der ikke andet at gøre end at prøve..

4 hjerter er det blevet til i løbet af dagen..

Tak for ideen Anne..

Har lavet en lille billede serie af hvordan jeg har gjort.. Og har så også fået købt helt tyndt bomuldsgarn.




4 kommentarer:

  1. Det er da fuld forståligt at du vil lave flere af de hjerter. De er rigtig søde.Er det mon en opskrift du vil dele med andre?
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  2. Hej Charlotte - Har ikke nogen opskrift på dem.. Lavede det bare..

    Hygge hygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Hvor er de hjerter søde.
    I dit forrige indlæg spurgte du til hvad du skulle anskaffe dig som forholdsvis ny i patchwork-verdenen.
    Mit forslag er:
    En skæreplade, en skære/rulle kniv og en lineal.
    Jeg ved ikke hvor det er billigst at købe det ?
    Evt "Hos Hannes" kender du hende ?? hun har en fysisk butik - internetbutik og også en blog.
    Håber du er blevet lidt klogere på hvad du skal anskaffe dig??
    Kh hanne

    SvarSlet
  4. Hej Hanne - Tak, det synes jeg også de er , altid rart at få lavet noget nyt julepynt.

    Jeg fandt Hannes i går.. Men uhhh synes det er jungle.. men sådan er det altid når man går i gang med noget nyt.

    Tak

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet