onsdag den 26. oktober 2011

Øreringe med Haribo poser...

Ja.. er jo stadig syg... Og på min tur rundt i blogland i går , så jeg disse øreringe !

Har set dem i ørene på et par stykker og synes at de var vildt søde og sjove, men har ikke lige kunne lide at spørge hvor de havde dem fra..

Har fået Fruen min til at købe små Haribo poser til mig...

Se lige hvor små og fine de kan blive.....


Men , jeg synes nu ikke det var helt nemt.. I linket står der at man skal stille ovnen på 200 gr og ind med dem.. Det kan så måske være at min ovn er lidt for effektiv.. For det sagde vupti og så så de sådan her ud...


Og det var jo så ikke lige en del af planen..........

Skruede så ned på 150 gr.. lagde nye poser ind, og så gik det langsommere, og jeg brugte en ... pølsetang til at vende dem med , ind i mellem, de vil nemlig gerne krøller sig sammen og så er de umulige at rette ud igen..

Men der blev da et par stykker, som blev fine og som nu bare venter på at de øre stikker jeg har bestilt kommer...


Så kan ikke vise en færdig øre ring nu...

Skal helt klart lege mere med det her, når jeg få skaffet flere poser..

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fede. Men skal man ikke lave et hul i dem inden de kommer i ovnen ? Eller hvordan komme de på ørestikken ??

    SvarSlet
  2. Hej Vibeke - Jeg har tænkt mig at varme en nål for at lave hullet.. Men ved endnu ikke om det vil virke. Lige så snart jeg får ørestikkerne laver jeg dem færdige.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet