onsdag den 8. februar 2012

Gamle æsker med "guld" inden i..........

Min mor kom et smut forbi mit arbejde i dag.......... Og hun havde noget med til mig...



Æsken til ventre har jeg selv lavet........... Der har siddet træperler limet fast på filten.. Ja man kan se mønstret endnu... Den anden æske er en af flere ... Min mor har en del af dem, og både jeg da jeg var barn og mine børn har brugt meget tid med de æsker..

Eller ja - Det er selvfølgelig, det som der er inden i..........


Knapper......... Og lidt sjovt så ligger de træperler som har siddet på låget,  i æsken... Tænk at de ikke er blevet væk i alle de år.. For det er vitterlig mange år, fylder jo 40 om ikke så mange måneder...

Der er vitterlig minder i disse knapper.. Mange af dem kan jeg genkende fra trøjer jeg har haft som barn, nu må vi se om jeg kan nænne at bruge dem....

8 kommentarer:

  1. Ja, det er noget sjovt noget med knapper. Jeg kan huske at min faster havde en KÆMPE æske med knapper; den har jeg som barn brugt mange timer i selskab med... ;o) Jeg er selv ved at samle en pæn portion sammen, og jeg kan faktisk gå helt amok i den lokale hobbybiks, hvor der er store spande med knapper i løs vægt...

    Knus Britta

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh hvad Britta.. Det lyder jo for vildt med sådan en spand............ Uhhh hvorfor bor du såååå langt væk, er sikker på at vi kunne have en sjov dag ved de spande :-)...

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  2. Ihhhhh det er jo ren nostalgi :o)
    Hvor herligt.... Og det må da være sjovt sådan at få i sit voksenliv :o)
    KH Lilian
    Sunshine Home Design

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lillian, ja, det var rigtig fedt at mor ville af med dem..

      Hyggehygge¨

      Marianne

      Slet
  3. Det er sjovt når ting bringer minder frem. Og ang. knapper, ja dem kan man ikke få nok af. Jeg kigger også efter knapper i genbrugs butikker. Spændende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har slet ikke nogen genbrugs i nærheden.. Meget irriterende, savner en...

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet