tirsdag den 14. februar 2012

Tror det bliver fint..

I går aftens kunne jeg ikke vente mere.. Måtte lige i gang med at hækle blomster lapperne sammen...


Havde lidt problemer med at bestemme mig for hvilken farve det skulle hækles sammen med.. Så det endte med at blive min Frue der valgte... Og tror det er et okay valg.. For det skal jo ikke være sammen hæklingsfarven der skal træde frem.. Men .. selve lapperne.........

Skal have hæklet en del flere lapper.. Men ja.. nu har jeg da fået en ide om hvordan det endelig tæppe kommer til at se ud..........

8 kommentarer:

  1. Aj hvor bliver det flot, det må være et stort arbejde :)

    SvarSlet
  2. Det er vildt hyggeligt, så det okay, at sidde med.....

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Jeg synes det er så flot !! Dejlige farver du har sat sammen. Jeg har også mønsteret liggende og skal prøve det på et tidspunkt.
    Kh hanne

    SvarSlet
  4. Det er smukt :-)dejlige farver.

    SvarSlet
  5. de e3r skønne dine blomster:)

    SvarSlet
  6. Det er SÅ flot! Vild med dit farvevalg -tommel op-

    SvarSlet
  7. Hej .. Dejligt jeg ikke er alene om at kunne lide de farver.. Ja.. mig gør de rigtig glad !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet