lørdag den 4. februar 2012

Så blev tæppet færdigt...

Har haft gang i dette tæppe , et stk tid... Men i går fik jeg det hæklet færdigt... Skulle til en fest hvor Fanne som skulle have tæppet også skulle med, så det var heldigt at etiketterne lige kom med posten , kort inden jeg skulle ud af døren...


Fanne har selv valgt farverne , jeg har så mikset dem som jeg havde lyst............ Jeg havde bestilt nye etiketter/navnebånd da jeg ikke synes dem jeg har i beige og lilla passer til alt....

Bestilte dem igen her hos Ikast etiketter det er nemt at lave båndet som man ønsker det, og man kan se , hvad man bestiller, så man ikke laver ged i den, og en rigtig god ting når man er uden tålmodighed som mig..

De kommer ret så hurtigt !!!

Men ja her er et i en af de nye farver.....


Synes det er lidt svært at sy fast, når der er så store huller , så i bagklogskabens klare lys, skulle jeg nok have syet det på et stk større stof lige i det her tilfælde......... Men.. Det går nok...

Fanne blev glad for sit tæppe !

Grunden til jeg sætte mit navn/mærke på de ting jeg laver... Kommer sig af .... Min mor er frisør.. og en af de damer som kommer hos hende og får sat hår.. Hun har sagt til mig.. gang på gang.. Du skal sætte dit navn på.. Du SKAL sætte dit navn på.. og det har hun sagt om det var kort, nisser eller andet nips.. Og ja.. når det kommer fra en dame på 105... Så må det være rigtig.............. !

4 kommentarer:

  1. Wauv hvor er det et flot tæppe. Og ja selvfølgelig skal du sætte dit navn på, du laver virkelig nogle flotte ting :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle - Mange tak for de fine ord..

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  2. Hold da op, hvor er det flot... Sikke et arbejde... ;o)
    Selvfølgelig skal dit navn på; dine ting er jo helt unikke...;)

    Knus Britta

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Britta.. Fanne blev glad for det :-) og ja.. nu er jeg i gang med et nyt, dog lidt anderledes..

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet