torsdag den 2. februar 2012

Jooo flere af dem, men disse har ejere.........

Som sagt før.. så er jeg blev ret så vild med at sy de der etuier....

Har nævnt dem på en af mine andre blogs og ja.. så fik jeg sørme lov til at sy et til 2 forskellige bloggere ... Uhh spændende og meget sjovere at sy et , der har en adresse og skal "bo" hos en..... anden end mig...

Lavendel er den ene, hun ønskede et i grønne farver.. Ikke lige den farve jeg har så meget af, er jo helt NY i det her med at samle på stof.. Men det lykkes... Håber hun kan lide farverne.. Grøn er jo mange ting...

Lidt knapper til pynt...
Hendes ønske var at der skulle kunne være 14 stk hækle nåle ( dem der er lidt brede i skaftet ), tror jeg fik plads til 16 stk , har sat en kleenex i en lomme bare så man kan se str på den...

Mor Lotte er den anden.. Hendes ønske lød på lilla, pink, limegrøn... Og min løsning på det , blev dette..

Lukket...............

Farverne kommer ikke rigtig til sin ret her... Men man kan se dem lidt bedre her på det næste..

Det var både , sjovt, hyggeligt og skræmmende at lave noget til andre.........

2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte og nogle fede farver, især det lilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle, ja jeg er jo selv også helt vild med lilla og pink farver........
      Hyggehygge
      Marianne

      Slet