søndag den 12. februar 2012

Give away på min anden blog...

Så er det blevet tid til en Give away


Vil ikke afsløre hvad der er i...... Men kan sige at der både vil være ting som kan bruges hvis man er til kager og hvis man er til krea......

Det forgår på min kage blog

Reglerne for at deltage........

Bare læg en kommentar, på kage bloggen hvis du vil deltage, husk at skriv din mail adresse , så jeg kan få fat i dig hvis du vinder.

Så ingen krav om at blive fast læser, du er velkommen, men det er ikke et krav, alle som deltager, har et lod.

Hyggehygge
Marianne

Bliver udtrukket søndag d. 19-2-2012

1 kommentar:

  1. Jeg er helt klart med, din give away lyder spændende😄
    Jeg følger stadig din blog, selvom jeg ikke er "aktiv" mere, men det ved du godt😏
    Min mail adresse er:
    Mrscakeaholic@gmail.com

    SvarSlet